نحوه محاسبه هزینه‌ها

تعیین هزینه ویرایش یک نوشتار از قبل، به دو دلیل کار چندان ساده‌ای نیست. دلیل اول ماهیت خود نوشته‌های علمی است که نیاز به چکش‌کاری و تغییرات گوناگونی دارد که لزوماً از قبل مشخص نیست. دلیل دوم که متأسفانه بسیار هم فراگیر و مشکل‌ساز است، تورم بالا و تغییر هزینه‌های زندگی به طور هفتگی یا حتی روزانه است. بنابراین، اغلب ارائه‌دهندگان خدمات در این حوزه، مبلغ نهایی را بعد از انجام کار اعلام می‌کنند. اما برای آسان‌تر کردن کار شما در تصمیم‌گیری، تا به حال تلاش شده قیمت‌ها به پرتفویی که در ادامه آمده مقید بماند. البته گاهی برخی سفارش‌ها شامل خدماتی خارج از موارد ذکرشده (مثل رسم جدول، نمودار، شکل، …) است که هزینه آن‌ها طبق توافق و بر اساس پیچیدگی کار پرداخت می‌شود.

افزایش قیمت سالانه با در نظر گرفتن متوسط افزایش حقوق کارمندی (۱۲ تا ۱۵ درصد) در ابتدای هر سال خورشیدی اعمال می‌شود به طوری که کلیه سفارش‌هایی که تا پایان سال جاری ثبت شوند، صرف‌نظر از زمان تحویل، به قیمت همان سال حساب می‌شوند. تا جایی که در توان باشد، این روند افزایش قیمت صرف‌نظر از میزان تورم (که عموماُ بیش از این مقدار است) ثابت نگه داشته خواهد شد. تخفیف به قدر توان داده می‌شود.

خدمات یادشده در جدول به طور پیش‌فرض شامل ویرایش ادبی، ویرایش نگارشی، ویرایش دستوری، و ویرایش تطبیقی (تا حد امکان) بوده و در کلیه حالات، نوشته به صورت تایپی تحویل می‌شود. در ضمن فایل به لحاظ چینش حروف و خطوط، و یک‌دست بودن سبک نگارش و تنظیم از جمله جدول‌ها و شکل‌ها و … نیز اصلاح می‌شود. معمولا تا جایی که قابل اغماض باشد، ایرادات ساختاری و محتوایی مقاله (بدون افزودن هزینه اضافه) نیز برطرف خواهد شد. در واقع تمامی این خدمات در ذیل عنوان ترجمه/ویرایش انجام می‌شود. هم‌چنین در صورت نیاز به بازبینی (محدود به محتوایی که قبلا ارائه شده است) تا اصلاح نهایی، به صورت رایگان انجام خواهد شد. اگر طی اصلاح ریوایز، نیاز به افزودن مطلب جدید مازاد بر محتوای قبلی باشد، هزینه آن جداگانه محسوب خواهد شد. تمامی این خدمات جهت جلب رضایت سفارش‌دهنده و جبران کاستی‌های ناخواسته و پیش‌بینی‌نشده است.

تنها در صورتی که سفارش شما بسیار فوری باشد، به طوری که لازم باشد کارهای دیگر متوقف شوند تا سفارش شما به موقع حاضر شود، ۲۰درصد به مبلغ نهایی افزوده می‌گردد. این موضوع مشروط به این هست که این مجموعه بتواند زمان‌بندی معهود در قبال سایر مشتریان را رعایت کند.

اصولاً زمان تحویل، اولین فرصت ممکن است و به تعداد کارهای در نوبت بستگی دارد. اما اگر دوست دارید کارتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام بشود، می‌توانید اشکالات نگارشی و ویرایشی آن را خودتان برطرف کنید و فایل وردتان را تروتمیز تحویل بدهید تا من برای تنظیم خطوط، فونت، تیتربندی، صفحه‌بندی، تنظیم تصاویر، و … وقتم را صرف نکنم.

نکته مهم: ارائه‌دهنده این خدمات به هیچ عنوان مقاله یا پایان‌نامه‌ای را از صفر تا صد برای شما و به جای شما انجام نمی‌دهد. چون معتقد به تولید محتوای علمی بی‌پشتوانه و ساختگی نیست. بلکه تنها در صورتی که ایده، روش، و داده را داشته باشید، در طراحی، پیاده‌سازی، و ارائه درست آن به شما کمک می‌کند. خدمات مشاوره روند پژوهش شامل راهنمایی درباره ۱- پردازش ایده، ۲- روش مستندسازی، ۳- چگونگی اجرای پژوهش، و ۴- ارائه نتایج پژوهش شماست.

دیدگاه خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.